Lorem ipsum dolor amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.

Baker

Follow Us:

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine https://le-potica.si/ so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP), Zakonom o elektronskem poslovanje na trgu (ZEPT) in Zakonu o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS)


Upravitelj spletne trgovine:


Popolno ime: Pekarstvo in trgovina, Janja Štrumbelj, s.p.
Kratko ime: Janja Štrumbelj, s.p.
Naslov: Srednjevaška ulica 46, Lavrica, 1291 Škofljica
ID za DDV: SI69657700
Matična: 6655866000
Davčni zavezanec: da
Zaporedna številka vpisa v Poslovni register Slovenije: 316-10-01251-2014/2
tel. št: 041 492 694
email: info@le-potica.si


Dostopnost informacij


Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku/kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja, kontaktne naslove; bistvene značilnosti blaga oziroma storitev, pogoje dostave izdelka ali
izvršitve storitve, vse jasno in nedvoumno določene cene, način plačila in dostave, pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.


Postopek nakupa


Za nakup na daljavo ni potrebna registracija. Naročila sprejemamo na e-poštni naslov info@lepotica.si in telefonsko številko 041 492 694 od ponedeljka do petka, od 9.00 do 16.00. Vse informacije o naših izdelkih so na spletni strani https://le-potica.si/pekarna/.
Na spletni strani https://le-potica.si/spletninakup/ izberite izdelke, ki si jih želite ter oddajte naročilo po spletu, na telefonsko številko 041 492 694 ali e-mail info@le-potica.si.


Plačilo in prevzem blaga


Plačilo naročenega blaga se lahko izvede po ponudbi/predračunu preko preko plačilnega naloga, ali neposredno ob prevzemu izdelka na naslovu uporabnika (po povzetju), ali ob osebnem prevzemu na naslovu upravitelja. Ne glede na obliko plačila, se uporabniku ob izročitvi blaga izroči račun za opravljen nakup.


Osebni prevzem izdelkov


Naročilo lahko uporabnik prevzame ob dogovorjenem času v Pekarski delavnici lePotica, na Dolenjski cesti 350, Lavrica, 1291 Škofljica.


Dostava izdelkov na dom


Dostava se izvrši na naslov, ki ga ob naročilu navede naročnik. Kot prevzemni čas se šteje trenutek, ko se izdelki oz. naročeno blago izroči uporabniku na dogovorjenem prevzemnem mestu, s čimer preide vsa odgovornost za izdelke na uporabnika. Ponudnik bo vse prevzemne dokumente s podatki, ki vključujejo tudi račun, priložil izdelkom. Dostava se opravi preko Pošte Slovenije. Strošek poštnine znaša po veljavnem ceniku Pošte Slovenije https://www.posta.si/ceniki. Pri pošiljanju po pošti je možno plačilo po ponudbi/predračunu preko plačilnega naloga, ali neposredno ob prevzemu izdelka na naslovu uporabnika (po povzetju). Po prejemu nakazila (tj. skupni znesek naročila in stroška dostave), lePotica kupcu odpošlje paket.


Cene in plačevanje naročenega blaga


Uporabnik plača blago po cenah, ki veljajo na dan, ko je bilo naročilo oddano. Vse cene so navedene v EUR in vključujejo predpisan DDV. Cene so enake tako za naročanje po telefonu kot po spletu. Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • s plačilnim nalogom (po ponudbi/predračunu);
  • preko PayPal

Ne glede na način plačila, se uporabniku ob izročitvi naročila priloži račun za opravljen nakup dostave. Za plačilo bančnih provizij ob spletnem plačilu kot tudi neposrednem plačilu na uradnih plačilnih mestih skladno z njihovimi pogoji poslovanja, ponudnik ne odgovarja.


Nakupna pogodba


Oddano naročilo je osnova za izdajo računa, ki je hkrati pogodba med uporabnikom in ponudnikom. Vse pogodbe so shranjene na sedežu prodajalca ter na voljo kupcu na njegovo pisno zahtevo.


Ravnanje z blagom


V skladu z zakonom o Zdravstveni ustreznosti živil in izdelkov ter snovi, ki prihajajo v stik z živili, se ravnamo v skladu z dobro higiensko prakso, katere cilj je zagotoviti varno hrano na najenostavnejši način.


Odstop od pogodbe, vračilo izdelkov in kupnine


Kljub temu, da ima kupec, skladno z določili ZVPot ima pravico, da v roku 14 dni od prevzema naročila, brez da bi navedel razloge, v roku 14 dni odstopi od nakupa, pa za izdelke, ki jih potrošnikom ponuja lePotica pravica do odstopa od pogodbe ne velja, saj gre, skladno z določili 5. odstavka 43.č
lena ZVPot za izjemo, med katere sodi med drugim tudi:
• Blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam
• blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok uporabe
• zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat


Pritožbe in spori


lePotica spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko Št: 041 492 694 ali e-mail info@le-potica.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
lePotica se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si lePotica prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru spora je za reševanje pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.


Izvensodno reševanje potrošniških sporov


Skladno z zakonskimi normativi lePotica ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. lePotica, ki kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS): https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES